Stallet

Hejhej!
Nu sitter jag utanför stallet i denna värme. Det är verkligen härligt. Manne stå i skallgången och blir skodd så jag tänkte passa på att blogga lite.

Nu är det snart sommarlov, så jävla skönt. Jag hade inte klarar en enda vecka till, då hade jag gått in i väggen eller något. Nu har jag bara två saker kvar i skolan, en inlämningsuppgift som jag ska göra klart idag och ett prov i historia. Förhoppningsvis slipper jag att göra historiaprovet, det är nämligen en chans att höga sitt betyg, och jag är redan nöjd med det jag har och dessutom har jag ingen ork kvar! Så jag håller tummarna så jag kan få slippa.

Efter att Manne blivit skodd ska jag rida ut på en skrittur, har verkligen saknat ridningen så det ska bli kul! Sen ska jag som sagt åka hem och plugga. Imorgon däremot ska jag inte röra något som har med skolan att göra! Först ska jag till stallet runt lunch, sen ska jag och Munde (är barnvakt) åka in till stan för att träffa Agnes. Vet inte vad vi ska hitta på men något roligt blir det väl! Sen har jag inget mer bestämt, sova! Det är förövrigt typ det enda jag ska göra på hela sommaren. Jag har inget jobb, bara lov och det kanske är det sista som jag har. Sen i 3:an ska man väl jobba eller fortsätta med högskolan. Men nu ska vi ta ett steg i taget, först gymnasiet!

Förresten så beställde jag lite kläder och så från H&M häromdan, skulle beställa en klänning men det blev typ 12 saker till, haha! Standard. Nu behöver jag bara en eller två bikinisar och ett par ballerinor (och lite till men de är inte så viktigt), sen är jag helt utrustad för sommaren! Visar det jag köpt sen när det kommer.

Nää nu ska jag gå in och se hur det går för Manne. Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0