Professional Nail Corrector Pen- Essie

Hej, tidigare idag hittade jag en produkt som verkar SUPERBRA! Det är en nagellacksbortagningspenna (oj det var ett långt ord) Produkten heter Professional Nail Corrector Pen från Essie. Jag funderar starkt på att köpa den. Jag är nämligen väldigt bra på att måla utanför när jag målar naglarna... I vanliga fall tar jag en tops med lite borttagningsmedel, men det blir nästan aldrig bra. Antingen får man inte bort allt eller så kommer det ludd på det nymålade nagellacket... Därför tycker jag att denna penna verkar vara en sjukt smart idé.
Om ni också blir sugna på den finns den HÄR för ordinariepris 220:- men just nu är den dessutom på rea så den kostar endast 160:-  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0