Orkar inte röra mig...

Tjeeeeena!
Jag har inte gått upp ut sängen än, hehe. Eller jo, jag har duschat och ätit frukost men jag kröp ner igen direkt efter. Nu ligger jag med mitt godis som Kajsa och jag köpte igår. Vi cyklade nästan 1,5 mil för att få det... Fast nu i efterhand var det helt klart värt det! För det är så skönt att bara ligga och ha datorn i knät tillsammans med lite godis! Känslan att inte ha några måsten! Halleluja! Haha, men jag har inga planer idag så det blir nog att ligga kvar ett tag, sen ska jag gå en promenad innan jag lägger mig igen. Får se om jag hittar på något annat men just nu känns det inte som det!

Nu ska jag fortsätta kolla på VD, snart klar med alla säsonger som finns så snart blir det att börja på någon ny!
(Som bilderna visar: jag köttar i mig massa sötsaker!)

https://cdn1.cdnme.se/3574212/6-3/pic_51c6e0279606ee60e6d1e699.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0