New in- musik

Hola people!
Tänkte dela med mig lite av några nya låtar som har tagit plats på min nya spelista #sommar. Jag går nämligen knappt någon stans utan musik i öronen, jag har faktiskt till och med mobilen med mig in i duschen! Ofta sätter jag på spellistan Låtar jag gillar att sjunga sedan är konserten igång kan jag lova. Av någon anledning sjunger jag mycket bättre i duschen ;) I vilket fall! Tänkte som sagt dela med mig av 2 låtar som från och med idag finns med på min spelista.
 
Den första låten är Love again av Zara Larsson. Låten släpptes idag och jag var en av de första att lyssna in den. (Det var bara 3 visningar innan mig) Hehe. Jag gillar redan låten jättemycket och musikvideon får mig att tänka på mina underbara vänner!
 
Den andra låten är Say something av Austin Mahone. Det var Agnes som tipsade mig om den låten för några månader sedan men det är först nu som den fick ta plats på min spellista. 
 
Båda låtarna får mig att känna sommarkänslor och det är just därför de finns på spellistan #sommar, logiskt va?
Hoppas alla har haft en underbar dag i det "härliga vädret"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0