New in

Nu har jag sagt bra länge att jag ska göra ett new in inlägg, så här kommer det!
Jag har tyvärr inte bilder på precis allt men nästan. Dessutom har jag nästan ingen koll på de enskilda priserna men sammanlagt blev det över 2000:- så ni får väl gissa lite.
 
Från HM:
Jag har beställt hem massor av kläder från nätet, egentligen skulle jag bara beställa en klänning men det blev liiiite till...
Tre stycken borstar till ögonen
Världens härligaste mjukisklänning! Jag bokstavligt talat bor i den!
 
Detta hittade jag på rean för 80:- sammanlagt, ett riktigt kap.
En vanlig vardagsklänning. (den egentliga andledningen till min beställning)
 
Två ganska korta linnen, ett i vitt och ett i rosa. Alltid bra att ha.
En vanlig vit långärmad tröja, BASIC.
En vit piketröja, tycker det är supersnyggt att rida i så tänkte ha den i stallet.
ROSAAA short, lite stora men annars gillar jag de jättemycket.
Detta är till Munde, han har fyllt år så då beställde jag till honom när jag ändå skulle beställa.
 
Från Cubus:
 
En klänning som jag skulle haft på min avslutning men det var sååå dåligt väder så nu tror jag att det får bli min midsommarklänning istället.
Ett nagellack, superhärlig färg om ni frågar mig. Fick nästan samma färg av Jossan + ett blågrönt. Min älskade vän vet vad jag gillar!
 
Från Lindex:
En bikinitop med volanger. Dock ser brösten mindre ut, haha, men jag gillar den ändå. Underdelen köpte jag på stadium för 100:- 
 
Från Ur och Pen:
 En klocka, ganska enkel och passar till det mesta.
 
Detta är nog inte så intressant men jag hade en bild på den så varför inte? Det är en blomma som jag och 3 till gav till vår lärare, hon var verkligen värd den. Hon blev så glad att det kom tårar så det var ju kul att hon uppskattade den. 
 
Jag tror att det var allt! Hoppas alla har en superbra start på sommarlovet!
Pussshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0