Första riktiga sommarlovsdan

Wiee! Nu är det sommarlov på riktigt och jag har haft en fullproppad dag. Började kl. 8 då jag gick upp och fixade mig, jag skulle nämligen till min läkare. Kul... Men i alla fall så följde mamma med så efter vi var klara på sjukhuset åkte vi ner till stan. Jag fick faktiskt med mig ett par örhängen, som jag förövrigt köpt tre gånger nu.... Jag lyckad alltid tappa de. Jag fick även med mig lite glass som vi tog med hem och mumsade på i solen.

Nu snart ska jag gå och hämta Munde och vara lite med honom. Sen ska jag träffa min mupp så får vi se vad vi hittar på! Tänkte bada men vet inte om det är lite för molnigt för det... Vi märker!
Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0