De senaste dagarna!

Hello! De senaste dagarna har jag varit med mina bääääata och saknade vänner, Adde och Agnes. Först gick vi alla på stan (måndag) sen var Adde tvungen att åka hem för att hon ska till Italien i 6 fucking veckor... Avundsjuk. Så Agnes och jag handlade lite sen åkte vi hem till mig och myste utan henne! Vi kollade på tsunami filmen "The impossible". Den var bra men väldigt hemsk...

Sen dagen efter (igår) solade vi och badade hela dagen. Agnes åkte hem vid 19:20 så vi hade ytterligare en heldag tillsammans, kulkul. Efter det kollade jag på "allsång på Skansen" och sedan på 90210. Sedan hände det inte mycket mer. Nu ska jag åka till pappa, Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0