Sommarlov

Hej, nu sitter jag på tågstationen och väntar på tåget. Det är en hel timme kvar...

Igår träffade jag Agnes. Vi gick på stan och avslutade med ett Friskis och Svettis pass ute i folketspark (tror jag). Det var en lyckad dag! Tyvärr har jag inga tränings skills, så jag skämde mest ut mig...! "Livet som Emma Vinell" men i övrigt var det bra, Agnes och jag sjöng nog mer än vad vi tränade. Haha.

På kvällen eller snarare natten (runt 1) fick jag en snap från Jossan. Hon kunde inte sova, vilket jag förstår. Hon var nämligen helt ensam och hörde tydligen massa konstiga ljud, vem skulle inte blivit rädd? Så jag gick upp ut sängen slängde på mig en tjocktröja och ett par flippflopps och gick och hämta henne. Sedan kröp vi ner i min säng och snackade lite sen somnade vi nog ganska så direkt.

Nu på morgonen gjorde vi inget speciellt, vi åt frukost och kollade på en film och sen åkte Jossan hem och jag packade ihop en liten väska till pappa. Så nu sitter jag som sagt på tågstationen.

Bilder på gårdagens outfit:
Kofta Hm | linne JC | shorts crocker | halsband urochpen | skor svarta converse


Kommentarer
Postat av: din babe

så gosig du va som kom och mötte mig, love ýou. awesome att vi bor så nära,annars vore jag död

- J

:P <3

Svar: Love you bästiiiii
Emma Vinell

2013-07-12 @ 17:18:40
URL: http://josefinenyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0