Positiv överraskning

Efter en superhärlig solnedgång och middag på strandresturangen är jag äntligen i sängen! Maten var verkligen jättegod och utsikten var underbar. Tyvärr tänkte jag inte på att ta bilder med mobiler så ni får se bilderna i efterhand.

Till den positiva överraskningen: jag hade på mig lite smink under kvällen som bestod av pyttelite fondation, puder, brunpuder och masskara. Inte så mycket smink men ändå så jag kände mig fräsch. När jag sedan tog bort det blev jag ganska glad. Jag var brunare utan smink! I vanliga fall brukar man se röd, blek och allmänt ful ut efter att man tagit av mig sminket men nej icke idag. Tvärtom, fräschare och brunare! Men tro nu inte att jag är jättebrun för det är jag verkligen inte! Jag är lite små brun, min syster (Kajsa) är brunare fast hon har fuskat genom solarium. Det är fusk enligt mig, jag var nära att pröva (jag blev nästan tvingad av en kompis, haha) men nej, känns bara onödigt. Visst vill jag vara brun men det är verkligen inte sååå viktigt för mig!

Nu ska jag stoppa i öronpropparna och sova (det är nämligen ett jävla liv på nätterna! Två småbarn, två hundar varav en snarkar och två andra personer som också snarkar! Och jag som inte kan sova om det inte är helt tyst, haha första natten sov jag max en timme!)
Pussshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0