New in

Hej, de senaste dagarna har jag varit med Jossan. Igår var det helt underbart väder så vi gick upp skapligt (kl. 10) vi hade bestämt att vi skulle åka till Marby för att bada och sola hela dagen. I kylväskan hade vi jordgubbar doppade i choklad, vindruvor, mellon och lite att dricka. Det var sjukt gott!
Sedan låg vi och solade och badade enda till kl. 16.

Idag har det, tvärtom mot igår, varit ruskväder hela dagen. Så Jossan och jag tog bussen till stan för en shoppingrunda. Fick med mig en hel del välbehövliga saker (även en del onödiga saker men det är ju så roligt att shoppa):
 
En benvit kofta från HM för 199:- (älskar den<333) 
 
En svart kofta från HM för 199:- (välbehövliga koftor)
 
En svart långklänning från Veromoda för 100:- (fynd)
 
Hårinpackning från Hårvårdsbaren för ord. 179:- men den var på rea så 129:- (också välbehövligt! Men det räcker inte med en inpackning, jag måste verkligen klippa mig...!) Den kan jag föresten rekommendera till er med småslitet hår! 

Genomskinliga tofsar från Glitter för 20:-
 
Glasnagelfil från Hårvårdsbaren för 59:- (på Hårvårdsbaren köpte jag även en deo men jag glömde ta bild)

Tyghörlurar från kjellochkompani för ord. 149:- men de var på rea så 100:-
 
Sedan fick jag några sminkborstar av mamma som hon hade köpt till mig :))))
 
Sedan gick vi på bio, vi såg Dumma mig 2 i 3D. Den var faktiskt riktigt rolig men det var lite pinsamt för det var bara 7-12 åringar + deras föräldrar och vi. I Love Disney!
 
Och en sockekergris som jag är, köpte jag självklart godis! MUMS.
Pussshej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0