Godnatt!

Hej på er!
Efter en dag av hårt slit ska jag krypa ner i sängen. Har städat hela övervåningen dvs toaletten, garderoben, mitt rum, mini-vardagsrummet och hallen. Det är mindre att städa nu efter att Kajsa flyttade upp och förstörde min sköna ensamhet men det är som sagt mindre att städa.

Imorgon ska jag upp skapligt, ska städa poolen och sen runt 12:30 ska jag dra iväg för att hämta mina flickor på tågstationen. De kommer hit för att bada, sola och mysa. Ska bli sååå kul! För sen ska de båda iväg på semester så då kommer vi inte kunna ses på ett tag... Så imorgon hoppas vi på att väderleksrapporten stämmer för i sånna fall ska det bli strålande sol! Kan inte bli bättre :))))
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0