Färga ögonfransarna

Hej på er!
Häromdagen färgade jag mina ögonfransar. Jag har gjort det en gång tidigare och jag tycker att det är ett väldigt lät knep för att se lite fräschare ut.
 
Nu på sommaren orkar man inte fixa lika mycket som man gör på vardagarna under skoltiden. Det måste ni väl ändå hålla med om! Jag låter i alla fall min hud och mitt hår vila då jag varken sminkar mig eller plattar håret under sommaren. Så för att jag ändå ska känna mig liiite fräschare så lägger jag på lite färg på fransarna. Innan jag färgade de såg de ut såhär:
och nu ser det ut såhär:
Jag tycker att det är skillnad, de kanske inte är kolsvarta men jag tycker ändå att det gör så mycket med lite själv.
 
Färgmedlet jag använder är COLORAN SVART för både ögonfransar och ögonbryn. Det finns i de flesta butiker, jag köpte mitt på kicks men det finns även i vanliga klädbutiker.
OBS! Var noga med att läsa på hur du ska använda produkten innan du sätter igång med färgningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0