Tjejkväll

Hejhopp! Nu sitter jag med godis och coola framför One Tree Hill! :) Mina fina flickor har precis åkt hem. Agnes, Sanna, Emma och jag hade en heldag med allt möjligt igår! Efter skolan åkte vi och gymma på friskis. Skönt att träna lite, det var ett tag sedan ;) Sen gick vi och handlade allt vi behövde till kvällen, det blev taccos och massa frukt, godis och läsk. Sedan drog vi hem till mig för att laga mat. Alla var nog helt utsvultna efter träningen så det var nödvändigt! ;) efter mat och prat med mamma (haha det rimma) fixade vi fram sovgrejer och hade lite film mys. Vi tittade på "det brinner" så himla bra film man tröttnar aldrig på den :love: Filmen slutade kanske vid halv 2 så då ofixade Agnes och jag oss för att sedan krypa ner. Sanna och Emma hade redan somnat under filmen haha! Sen idag väckte ett odjur (Munde/lillebror) oss vid typ 8... Tack duuu! och vid typ halv 10 började vi städa undan allt och så åt vi frukost.

Lyckad kväll om ni frågar mig! Idag blir det städa och kanske plugga lite så jag inte behöver plugga hela dagen imorgon! I eftermiddag ska jag träffa Jossan, najs :) får se vad vi hittar på vår relation är lite speciell, haha lite som denna bild ;)

Föresten tycker jag att ni ska lyssna på denna låt! Den gick på repeat under nästan hela träningen, den är inte så ny eller jo för mig är den det haha! Men den riktigt bra, jag gillar Olly Murs också så det gör bara låten bättre :) När jag inte lyssnade på den tittade jag på tv i mobilen! För då tänker man inte på att man blir trött, tv + träning = stark rekommendation! Men ni kan ju skippa de roliga programen... Det var jätte pinsamt för jag tittade på Anaginashow har redan sett alla program men jag började skratta endå och de brevid mig började titta så då låtsades jag som att jag hosta haha jag dör... så pinsamt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0