Sverige va det ja! Svinkallt...

Jag har varken öron, fingrar eller tår kvar! Tåget var lite sen så jag frös halvt ihjäl.. Stod bara ute i typ 11min men det räckte :(

Vad har jag haft för mig de senare dagarna då? Jo i tisdags var vi i Romme! Döööö kul, lite kallt bara men solen sken och det blåste nästan inget! Så det var en härlig dag. På resan upp sov jag halva vägen, jag blir helt groggy av mina åksjukstabletter... Samma på vägen hem, var inte riktigt med i huvudet.. Fast jag mår hellre dåligt av tabletterna än att jag mår illa och måste kräkas!

Igår var det en sämre dag.. Emma var sjuk och det var vi andra 3 i skolan också... Jag mådde verkligen skit! Kändes som att jag fortfarande var påverkad av tabletterna! Helt yr, ont i huvudet och magen.. :( kände mig mer som ett lik än en levande människa. Agnes mådde också skit så hon gick hem! Blir lite orolig för henne, hon vet inte om hon slog i huvudet i Romme men hon har ont i huvudet och mår illa osv. Tänk om hon fått hjärnskakning :o Det hoppas vi verkligen inte!

Efter lunchen började jag känns mig lite bättre och sen fortsatte det så enda tills jag kom hem. (Sanna mådde nog också bättre, det verkade så i alla fall). När jag kom hem kom det gäster efter typ en halvtimme för att fira Albin som fyllde 1 år :) efter tårta och allt började jag må lite sämre igen. La mig i soffan ett tag, sen när alla hade gått gick jag upp för att hitta någon bra bok till skolan (svenska) vet inte vad jag ska välja!? Tror det får bli en med Katarina von Bredow (tror hon stavas så) men problemet är att jag har typ läst alla hennes böcker! Hon skriver otroligt bra, kan verkligen rekommendera alla hennes böcker framförallt syskonkärlek och som jag vill vara.

Nu ska jag gå av tåget och bege mig upp till skolan! Hejdåååå
P.s bilder på allt haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0