Söndag nu igen..

Hej!
Söndagsöndagsöndag... Även om man är ledig är söndagen (i vilket fall för mig) en av de sämre dagarna i veckan! Man tänker bara på att det är skola nästa dag.. Är det bara jag som känner så? Idag är precis som varje söndag, pluggdag! Har inlämning + prov imorgon så det känns lite sådär eftersom jag hade fullt upp i veckan. Vi hade 2 inlämningar i svenska så jag har liksom inte börjat..! Måste skynda på lite nu va? klockan är redan13. Det är bara att sätta igång! Ska bara slänga ihop en spellista och koppla in telefonen i högtalaren så är allt fixat och klart.
 
På förmiddagen har jag bara degat framför datorn, åt lite ostbågar och drack coola som efterrätt till frukosten, haha.. Mums! Hakuna matata! Föresten verkar alla börja med det uttrycket nu! Det var ju mitt :( Eller okej Timon och Pumbaas men sen lånade jag liksom det från dem, hehe. Jaja har väll inte patent på ordet men ändå! ;) 
(får se om det blir några smilisar? för det har tydligen hänt något så mina smilisar syns inte längre...)
 
Aja jag har inte så mycket att komma med... Time toooooooo start! I LOVE SCHOOL!
 
Lite bilder från veckan :)


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0