Saker jag älskar och saker jag hatar!

 
Hej, för er som kollat in på bloggen mer än en gång förhoppningsvis redan märks, så har jag bytt header! Min andra bara försvann och jag har den sparad hos mamma... Jaja den får duga sålänge ska nog göra en ny i veckan.
 
Nu tänkte jag köra saker jag älskar och saker jag hatar. Jag hade planerat att jag skulle ha ett inlägg med produkter också men så blev det inte så nu kör jag en mix med allt-i-ett. För de hör ju till de saker jag älskar och hatar så.. Nu kör jag....
 
ÄLSKAR:
 
1.Mina högtalare och min bas, de ger världens bästa ljud! Jag använder de till både film, musik osv. Värsta party känslan ;) Min mikrofon kan också få hänga med på ett hörn. 
 
2. Min "finn-salva" haha, men alla har ju finnar (unga jallafall) och nu har jag hittat en bra produkt som verkligen hjälper! Man ser verkligen hur finnarna krymper och tillslut försvinner. Stark rekommendation! (Finns i starkare för er som har mycket finnar)
 
 
3. Mitt torrshampoo, ren kärlek! Jag är helt beroenda av det! Tyvärr är det inte det billigaste torrshampoot men det är värt varenda krona. 
 
4. Mitt blommiga skal, tycker om det jättemycket och använder det typ 24/7. Det har lite att göra med att det typ är omöjligt att ta bort men ändå ;) 
 
5. Min kamera, Canon 600d. Den tar superfina bilder och jag känner att jag utvecklas med den hela tiden.
 
HATAR:
 
1. Hatar kanske är ett starkt ord men ogillar då? De är ju typ synonymer så skitsamma. Meeeen.. HM:s nagellack, jag tycker inte att de är ett dugg bra. De torkar aldrig, är som en deg och om en liten flik lossnar följer resten av nagellacket med.. O.o
 
2. Detta är också ett finnmedel, med det funkar inte överhuvudtaget... Har nästan motsatt effekt.
 
3. Haha det är också mot finnar! HAHA ni kommer tro att jag har finnar över hela kroppen men nej det har jag inte ;) Men det är ett täckstift, de ska alltså täcka finnarna samtidigt som de behandlar de. Funkar inte på mig, de är fel färg så jag ser helt fläckig ut, det typ försvinner direkt och finnarna ser precis likadana ut när man tar bort sminket!
 
 
4. Min upp- och nerfällbara sminkborste. Den har i och försäg varit bra men nu på senaste tiden har den börjat stickas! Ajajaj... 
 
5. Mina pads, Det står klart och tydligt att de inte ska ludda men de gör de.. får ludd på både ansikte och naglar och det vill man ju inte ha! 
 
Hoppas alla haft en bra helg som jag?! pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0