Nu kallar sängen på mig!

Usch vad trött jag är! Ska bli så skönt att krypa ner i sin EGNA säng efter ev vecka hos Jossan. Visst det har varit kul men näää just nu slår inget detta haha ;)

Det var egentligen bara det jag ville säga! + att jag tycker ni ska kolla in bilden här nedanför! Det är läskigt att se att folk gör vad som helst för "likes" eller "gillningar" och vadå våldtagen av denna man?!?! Visst han är väldigt kraftig men vad har det med saken att göra? Är det trevligt att bli våldtagen av en smal eller!? Jag tycker han ser hur snäll som helst ut! Det börjar verkligen bli överdrivet med alla bilder på våra sociala nätverk... Gilla hit och gilla dit! Annars kommer din mamma dö eller så kommer hon (läskig person på bilden) vara i ditt sovrum inatt osv. Var tog statusarna och de "självtagna" bilderna vägen? Vill inte veta vart vi tillslut kommer att hamna..! Usch säger jag bara...

Nä nu ska jag sova! Munde lär väl väcka mig skapligt och jag behöver min skönhetssömn!
Godnatt, pussss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0