I Hate you...

Shosan brorsan! Eller något?
Jag har kanske inte varit den bästa på att blogga men skolan har ju börjat så jag spenderar ju mina dagar där!
 
Idag har det inte hänt något speciellt.. ELLER JOOO, jag har fått en ny kudde :love: Älskar kuddar! Dock var det en "sovkudde" om ni fattar vad jag menar? Men annars typ inget.. Vi hade lektioner helt som vanligt, halkade runt lite imellan... Kändes som jag skulle slå ihjäl mig hela tiden.. Men jag lever trotts allt! Haha en rolig och tråkig grej hände också ;) Igår fick Emma C klippa upp sitt lås på skåpet för att hon glömde sina nycklar i sin jackan som hon låste in i skåpet. Idag hade hon med sig ett nytt lås, så hon la in allt i skåpet och låste. Sedan när hon skulle låsa upp visade det sig att hon hade med sig fel nyckel! Herregud vad lyckat... Så det var bara att hämta vaktmästaren så att han fick klippa upp hennes skåp igen! Då passade även en annan i klassen på att klippa upp sitt skåp också ;) 3 lås på 2 dagar haha!
 
Nu sitter jag och lyssnar på musik och har precis sätt första avsnittet på One Tree Hill, tyckte faktiskt att det verkade ganska så bra! så jag ska ge det en chans :) Jag kanske hinner se ett till men vi får snart gäster och då ska vi äta mat och lite så sen ska jag åka till Jossan, jag ska sova där som vanligt så vi får se vad jag hinner. Aja nu ska jag hjälpa mamma lite pusssss 
 
P.s har inga roliga bilder på datorn... Imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0