Glad tjej, hej

Hejhopp!!! Jag är faktiskt riktigt glad! Det var ett tag sedan, eller jag är ju glad men sönderstressad också... Nu är jag bara glad!(i alla fall idag) Vi hade så grymt kul idag framförallt på sista lektionen! Vi skratta så vi nästa kissa på oss! Kan ju berätta lite snabbt.

Vi letade böcker inne på vårt bibliotek i skolan (klassen men det var bara jag, Emma C, Julia C och vår svenska lärare kvar+några till) så berättade jag för Julia om en bok som jag läste för ett tag sedan. Jag viskade typ
-Den handlar om en tjej om har lite mysigt med sin lärare.
Då kom vår svenska läraren och undrade vad, så sa jag samma sak till henne och då hörde Emma också vad jag sa och så började hon skratta och sa en annan lärare (som att det skulle vara han) då sa jag
-haha Emma... Osv.
Så sa vår svenska lärare med helt seriös röst
- Gillar du honom eller?
så började hon + alla andra skratta sen massa mer! Sedan efter ett tag sa Emma:
- ska vi gå?
Jag:
-du kanske vill gå några trappor upp?
Emma:
Va?!
Svenska läraren:
- ja du kanske ska gå 3 trappor upp och in i ens personalrumet? (där läraren satt)
Hahah Emma blev skrattsur och gick medan jag, vår lärare och Julia satt kvar och skratta! Osv. Osv. Massa mer som vi typ dog lite smått av ;) ni kanske inte fattar men det var döööroligt!
Tack för en finfin dag! Saknade några sjuklingar men ändå!

Nu blir det hem, fika och mysa ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0