Cool Fotodag

Hej alla underbara! Förlåt för att jag inte har bloggat ;) Det har liksom varit fullt upp från nyår och framåt. Tänkte ta allt på en gång (SUPERINTRESSANT! eller..?) Under nyår var jag med mina älskadeeeeevänner. Vi tog det lugnt! Eller lugnt vet jag inte haha, men lugnt om man jämför med andra i vår ålder! Vi tittade på skräckfilm men snacks, lagade egen pizza, snacka osv. En riktig myskväll! Vid tolvslaget gick vi upp till ett "minigärde" för att titta på fyrverkerierna och skåla in det nya året. Man kan väl säga att det gick sådär! Det blåste så mycket så att tändstickorna slocknade hela jävla tiden... och allt sluta i en massa skrik och skratt! Jaja.. Sen efter 00:00 drog vi hem för att hämta pulkor och en snowracer för att sedan gå till en backe! WIEEEEE, så himla kul! Sen när alla var sådär lagom kalla och blöta gick vi hem för att bädda i ordning och sätta igång Rosa the movie med snygga Wille!
Ååå! BLABLABLA.. Vi somna runt 05 kanske? Hade inte sån bra koll på klockan ;) På nyårsdagen stanna Adde till typ 15 och Agnes till typ 18 och vi gjorde inte något speciellt, vi umgicks helt enkelt! 
 
Idag har jag haft cool fotodag med Jossan men mitt kamerabatteri dog... lyckat?! Men några bilder blev det + att vi tog med min mobil :) Vi tog när vi höll i brinnande böcker ;) Jag och min idéer!
Det kommer kanske fler bilder när jag laddat över bilderna från kameran ;)
 
Nu sitter jag och äter mumsig glass samtidigt som jag lyssnar på lillamelodifestivalen. Det är läskigt att man fortfarande kan texterna :O Hoppas ni har det bra puss :D
 

Kommentarer
Postat av: Mina Vahedi

Hello! Mitt senaste inlägg är tillägnat för min syster. Det skulle betyda allt om du tog två minuter av din tid på att lyssna och sedan läsa igenom, och därefter kommentera din åsikt!

Ha en fin kväll. Kram!

Svar: Jag har lyssnat och kommenterat! Hon sjunger riktigt bra!Kram
Emma Vinell

2013-01-02 @ 23:28:49
URL: http://mmvv.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Jättecoola bilder! :)

Svar: Tack så mycket det kommer mer imorgon om du vill kolla! Fin blogg du har, gillar bilderna! Kram
Emma Vinell

2013-01-03 @ 17:35:17
URL: http://beatricebredvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0