Vinterväder- Foto

Hej! Den senaste tiden har jag nästan bara bloggat om min vardag. Lite kläder också (längtar efter mina tröjor), men annars bara vardag! Inte så jätteroligt kanske? Jag lovar att jag ska bättra mig med att lägga ut mer bilder och helt enkelt blogga om roligare saker. Därför tänkte jag lägga upp lite bilder! Det låter väll bra? Jag kom nämligen precis in från kylan, jag fotade Albin, vår katt och lite natur. Bilderna blev inte världsbäst men hallå det är kallt så jag var tvungen att ha vantar vilket gjorde så att jag inte kunde hantera kameran lika bra.. Blommor är ju mitt favoritmotiv och nej det finns inga blommor just nu.. De som finns är bruna, haha. Men i sommar ska ni få se på bilder, det kan jag lova! Tänkte att jag kunde lägga ut mina favorit blombilder någon dag också men jag har alla bilder på min hårdisk som ligger hos mamma så det får bli nästa vecka.
 
Hihi titta på tungan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0