Sportlov!

Hejhopp! Nu är det äntligen sportlov, ni kan inte ana hur jag har längtat! Nu har jag några dagar ledigt utan skolan, plugget har jag såklart.. men det kommer ändå vara superskönt! Vi i familjen + några till som ändå tillhör släkten (orkar inte dra hela historian) ska åka upp till sälen och kläppen. Vi har varit där flera år tidigare så nu känner man backarna lite så det blir bara roligare. Det ska bli superroligt! Jag älskar verkligen att åka skidor, mitt liv hehe. Så idag blir det att packa allt för tidigt imorgon bär det av! Jag måste plugga lite idag också, så jag inte behöver ta med allt upp... Igår gjorde jag klart specialpedagogiken för den skulle vara inne och jag HATAR att lämna in upg. försent, det går bara inte! Så jag har i alla fall en punkt på listan struken. Så nu har jag bara allt annat... åååå men det är bara att kämpa och innan man vet ordet av är det sommarlov. Jag tror det får bli svenskan för vår svensklärare ville ha in en upg. så fort som möjligt. Aja det löser sig!
 
Från en sak till en annan, Connie Talbot! Jag har lyssnat på henne sedan jag först såg henne på tv för fleraflera år sedan. Grym är rätta ordet! Hon sjunger som jag vet inte vad haha jag vet inte vad det är med mig och barn som sjunger asså? Ni kan ju lyssna om ni vill hehe och så kan ni ju kolla lite extra på Jordan Jansen som också är med. Man kan ju säga att han ser jävligt bra ut! Min syster Kajsa har alltid sagt: När ska du sluta lyssna på henne? Hon suger... Men jag tror aldrig att jag kommer det haha och dessutom sa hon samma ska om Justin Bieber och nu tror hon att hon är hans största fan.. Seriöst hon försvarar honom i allt! Herregud... Jaja det var det jag ville säga! Ni kan ju titta in i eftermiddag om ni vill se värdens snyggaste outfit!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0