Min dag... Helvete

Hejhej! Livet nu förtiden asså... Ingen fritid eller något! Är faktiskt jävligt avundsjuk på alla som går på chill- friskolor. Fyfan! (Förlåt att jag svär men jag måste få uttrycka mig.)

Idag börja det som varje måndag, eller nej det gjorde det inte... Haha det har typ varit min otursdag, först halkade jag så jag slog i rumpan/ryggen och mina handleder. Sanna skratta så hon dog och jag låg där och visste inte vad jag skulle göra. Min första tanke var: shit lever jag? annars kommer jag väl dö pga. att jag kommer skämmas till döds... Men som tur va var det bara Sanna och några tjejer ur min parallellklass som såg, resten hade gått förbi. Det roligaste av allt är ju att Sanna sa något om att vi inte kunde gå där men jag tyckte att det gick! Jag hade fel. När jag och Sanna slutat skratta och jag var uppe på fötter igen gick vi in och hade matte. Och som att det inte vore nog.. jag fastnade med min tröja i ens block och självklart skulle det vara en av de tjejerna som såg mig ramla tidigare! åhhhhh...

På matten jobbade vi med mitt svåraste/sämsta område. Potenser. Jag bokstavligt talat suger! Efter den tuffa starten gick vi vidare mot gympan. Vi skulle ha innebandy så alla bytte om som vanligt och gick in i salen. Jag och Sanna stannade lite längre i omklädningsrummet med två andra tjejer i klassen och naturligt vis tappar en av de sin IPhone så hela skärmen spricker! Det var verkligen hela skärmen... Stackan! Hoppas inte min otur typ smittade henne och att det var mitt fel, haha ;)

Back on track! Vi började spela, det gick ganska bra till en början jag sköt hejvillt som vanligt, hehe. Men jag gjorde faktiskt två mål ett som bara råkade träffa (snyggt va det också, så det är bara att låtsas att det var meningen) sen tog jag bollen från tre tjejer som stod i ett hörn och slogs om bollen. Jag tog bollen och gick skitlångsamt mot målet, men de märkte knappt något så de stod kvar i hörnet och letade efter bollen så jag kunde kunde i lugn och ro föra in bollen i målet! YAY! Haha... Sen gick resten skit! Haha jag skulle halvspringa med bollen på fri plan, bara för att träna lite. Tror jag körde typ 5-10 gånger på kanske en meters avstånd och det blev stolpe ut eller totalmiss varje gång... Emma C la sig precis som jag ner av skratt! Vi kan båda konstatera att innebandy inte är min grej.

Sen va det lunch, vård och specialpedagogik som vi för övrigt hade muntlig redovisning i, imorgon också...! (+ Att vi har engelsk prov...) Jag tycker verkligen att det är skitjobbigt med muntligt men jag försöker i alla fall trots att mitt hjärta nästan sprängs! Men man kommer ju ingen vart om man inte försöker och jag vet att ingen skrattar om man gör fel så det är inte det, om de skulle skratta skulle jag säga till de!!!! Haha.

Efter skolan gick jag och Agnes på matte stöd, sen åkte jag hem vilket inte heller gick så bra... Jag åkte med en buss 17:10 men den gick tydligen inte hem till mig, så jag fick gå 1km i världens jävla snöstorm! Hallå tyck synd om mig ( uppmärksamhet)

Näää nu blev detta världens längsta, konstigaste inlägg så jag lägger ner nu!
Godnatt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0