Hellooo

 
Nu är det första gången jag bloggar från den nya skoldatorn om någon ville anteckna? Haha i alla fall skulle jag bara skriva att jag hade myspys med Jossan igår! Jag köpte med mig 2 Ben And Jerry's så det satt vi och mumsade på framför en film, sen snacka vi en massa och det var skönt! Man kan säga att det behövdes...! Men jaja nu ska ja sätta mig framför tv och bara dega, jag har faktiskt tagit några dagar utan plugg hemma. Det berodde ju lite på att jag inte mådde så bra men det har ändå varit skönt. Så tänkte fortsätta med det även idag för imorgon blir det pluggpluggplugg, för vi har matteprov på fredag... och föresten så har vi ju muntligt då också, det hade jag glömt! Ååå, skit samma! Ska ändå slappa idag ;)
 
Bjuder på världs fina bilder från webbkameran :*
Hahah awwwwww :') Eller..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0