Fredagfredagfredag

Hallå! Dagen har varit okej. Vi hade vårdprov på morgonen, det gick väll ändå okej men jag fick hjärnsläpp så jag svarade nog fel på några... Men sen var det ju pannkakor till lunch så det var fort glömt! Efter lunchen hade vi matte och sen slutade vi så jag, Sanna, Denise, Emma C och Agnes gick mot spårvagnen för att åka till stan. Då fick jag en liten impuls så jag puttade ner Emma i en snödriva, hahah jag dör! Men så kände jag mig lite taskig för hon blev helt täckt med snö så då sa jag att hon kunde putta mig med. Så jag blundade och så kommer det värsta knuffen! Så jag flyger typ iväg och hamnar på ryggen. Det kändes som att jag typ gjorde en bakåtvolt! Men så är det, gör man något mot Emma får man minst dubbelt tillbaka. Hihi men jag får skylla mig själv ;)

Sen gick vi lite på stan innan jag åkte ner mot resecentrum för att åka hem, men såklart skulle tåget vara försenat.. Kulkul! Men det var inga problem för det är ju fredag!

Under kvällen har jag bara myst men gottigheter framför tv och dator! Men nu börjar jag känna mig trött så jag ska nog krypa ner nu! Puss hejdå.

Föresten GLÖM INTE att fråga mig något :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0