Mitt hjärta orkar snart inte mer...

Dagen har innehållt mycket stress. Det hela böjade med vädret, det var så mycket snö på vägen så pappa och jag blev förenade. Sedan hade jag engelska muntligt, och det är typ det värsta jag vet. För engelska är mitt värsta ämne och muntligt är det obehagligaste jag vet. Hjärtat slår i 120, jag börjar skaka och frysa som om jag var ute i 40 minusgrader. Fast mina vänner säger att jag ser lugn ut så det är väl positivt i alla fall. 
 
Sedan hade vi en muntlig till (plus en igår så 3st på två dagar... Inte okej). Och sist men inte minst. Nu har kag körlektion, Gud alltså. Mitt hjärta kommer sprängas. Om jag bara kunde lära mig att hantera min nervositet! 
Det önskar mig jag i julklapp.
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0