I'm back

Hej på er, yes jag har återuppstått från det döda. Om man bara följer bloggen så verkar det i alla fall som det eftersom jag inte bloggat. Jag gillar verkligen att skriva här och trodde verkligen att jag skulle ha tid att göra massor av roliga inlägg nu när det är lov. Jo men det har ju hänt också! Haha. Sanningen är den att jag är helt slut. Jag är körd i botten, eller jag var det. Det var så mycket i skolan de sista veckorna så jag var helt utslagen inför lovet. Nu är det mycket bättre men de första dagarna kändes det som att jag hade blivit påkörd av en lastbil. Jag var sååå trött och ville sova hela tiden, dessutom hade jag ont i hela kroppen också (dock så var det träningsverk men ändå). Men nog om det nu är det bättre och jag njuter av lite ledighet även om jag vet att jag måste plugga massor innan skolan drar igång igen...
 
Jul har passerat och min jul har varit jättebra. Jag har umgåtts med nära och kära, fått fina presenter och ätit lite för mycket julmat. Det är så det ska vara när det är jul. Jag hade inte tänkt att visa vad jag fått i julklapp, tror inte att det är så stor efterfrågan för det heller då de flesta redan vet. Lite kort, jag har fått mycket som jag ville ha och mer därtill så jag är inget annat än glad.
 
Nu är vi alltså i mellandagarna, jag har gått på rean två gånger men helt ärligt tycker jag inte att det var så mycket att ha. Det jag köpt på rean kan jag kanske visa er i något inlägg, vill ni det? Hittade bara några saker som var på rean, men desto mer saker till ordinarie pris... Typical me. Mest saker som jag alltid köper men det kanske kan vara kul att se ändå, har en del saker som jag kan tipsa er om också. Kan nog bli ett trevligt inlägg. Får se när jag kan ha tid att få in det. Idag ska jag nämligen iväg till mina kusiner och sedan ska jag till Jossan. Ska bo hos henne ett tag för hennes pappa dissade henne och åkte till Thailand, haha. Får se hur länge jag sover där, blir nog ett tag. Han ska vara borta i tre veckor men så länge hade jag inte tänkt att sova där. Jag skulle längta hem och jag vill vara hos pappa på lovet också.
 
Men fram till nyår i alla fall, förmodligen lägre. Vi ska fira det nya året tillsammans så det är ingen idé att åka hem innan det. Dessutom är det inte alls långt kvar, nyår är på tisdag och idag är det lördag. Det är sjukt vad tiden går fort. Jag tar studenten snart, oh shit...! Vet inte om jag vill lämna skolan. Kommer sakna allt samtidigt som det kommer bli skönt. Kan köra ett eget inlägg om det en annan dag för detta inlägg är redan för långt. Haha. Hoppas det är bra med er och att ni haft en härlig jul så hörs vi förmodligen snart. (Om jag inte timar min nästa återuppståndelse med Jesus dvs. i påsk haha).
Puss på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0