Glossybox- jul och nyårsboxen

Alla Produkter jag fick i denna box. Värde 900:-
(Alla produkter är i originalstorlek).
 
 
EuPhidra Conditioning Lipstick
Ett läppstift i nude. Har länge velat ha ett läppstift i denna färg så jag blev jätteglad över det. Läpparna känns väldigt mjuka efter användning. Pris 129:-
 
Oxyplex by Bodyography Professional Cosmetics
Pearlescent Eye Colour
En pärlfärgad ögonskugga, jag kommer använda den till både kindben och ögon för jag tycker att den passar perfekt till båda. Pris 149:-
 
So Susan Cosmetics
Water-Based Pure Luminizer 
En glansig kräm som kan liknas vid en highlighter. Jag kommer använda den under ögonbryn, kindben och vid amorbågen dvs. på samma sätt som jag använder min highlighter. Pris 269:-
 
 
Absolute! Perfume Stick
En parfym. Har aldrig sett parfym i sådan form men den funkar faktiskt riktigt bra, kanske inte riktigt värdens godaste doft men den var väldigt fräsch. Pris 99:-
 
Butter London
3 Free Nail Lacquer-Vernis
Ett neutralt nagellack, nästan lite pärlfärg på den med. Den är väldigt glasig och fin så jag gillar den starkt.
Pris 165:-
 
 Philip B African Shea Butter
Gentle & Conditioning Shampoo
Ett schampo som vårdar håret. Luktar väldigt fräscht. Ska testa det senare ikväll. Pris 125:-
 
Pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0