Det börjar närma sig

Då var julen snart här, imorgon är det endast 11 nätter kvar som de sjunger i den populära Lucia sången lusse lelle. Ni som har något innan för pannbenet förstår alltså att det är Lucia imorgon. Jag ska tyvärr inte kolla på något Luciatåg tror jag inte i alla fall. Jag och min familj var och kollad på Albin och hans dagis Luciatåg igår så det får duga. Annars är jag faktiskt något av en julfantast. Jag gillar allt med julen och vill gärna göra allt som hör där till.
Dock så har jag faktiskt inte firat advent på riktigt än, det är lite tråkigt faktiskt. Jag tror att vi kör på en riktig adventsfrukost på söndag och jag ska tända ljuset punkt slut. Haha.
 
Ni får ha en riktigt bra Lucia, det ska jag ha för jag är ledig eller nja det är väl dumt att säga... Jag har ett ton med upg:er tills nästa vecka som måste göras... Men det är bara att kämpa, denna vecka var något extremt men jag vetefasen om inte nästa kommer bli värre. Denna vecka hade vi tre muntliga redovisningar, nästa har vi också tre och ett prov + massor av annat också såklart... Jullovet kommer verkligen i sinom tid!
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0