Mot skolan

Hejhej, nu sitter jag på tåget mot skolan. Planen var att jag skulle åka med pappa men han började 8 och det kändes liiite jobbigt eftersom jag börjar 12 ;) Så jag tog cykeln ner till stationen och tog tåget. Däremot slutar pappa och jag ungefär samtidigt, runt tre så då ska vi hem och äta, titta på idol och svenska Hollywoodfruar (som jag har längtat, man måste bara älska Maria) och förmodligen köra lite. Jag körde lite igår men det gick inte så jättebra... Jag har inte kört på ett tag så jag känner mig lite ringrostig.

Hoppas alla har en bra dag!
P.s kolla in tågvärdinnans långa hår, syns inte så bra men det gick enda ner till knävecket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0