Jag måste börja äta frukost...

Jag har aldrig varit en morgonmänniska och därför har det blivit så att jag aldrig ätit frukost. Inte okej jag vet. Det får jag höra ofta. Idag åt jag som vanligt ingen frukost, lunchen i skolan smaka skit och jag fick självklart magkatarr. Alltså man kan ju undra om jag har något bakom skallbenet! Jag vet mycket väl att jag får magkatarr när jag inte äter så jag får fan skylla mig själv. Men nu ligger jag här med en uppblåst och ond mage. Ett perfekt sätt att starta en ny skoltermin. Nej nu ska jag ta tag i mitt liv. (känns som att jag säger det en gång varje vecka men jag lyckas ju aldrig...) Från och med imorgon ska jag börja äta frukost punkt slut. Sluta småäta godis, däremot så tycker jag att det är okej att ta något litet i skolan för att överleva lektionerna men inget mer in på ICA varje dag för att köpa Marabou! Dessutom tror jag att mitt sötsug kan minska om jag börjar äta på morgonen.
 
Blev som ni märkte lite pepp när jag såg denna video
http://www.tv4.se/nyhetsmorgon/klipp/s%C3%A5-p%C3%A5verkas-du-av-att-hoppa-%C3%B6ver-frukosten-2427120
 
Nu ska jag göra klart en upg. till skolan och sen ska jag krypa ner och sova i min underbara säng som jag har saknat hela skoldagen!
Pussshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0