GRATTIS ÄLSKLING!

Grattis världens underbaraste vän! Du betyder precis allt för mig. Du är en vän som alltid finns där för mig och du vet att jag alltid kommer finnas där för dig. Att ha sin bääästastevän några ynka meter ifrån sig är mer än man någonsin kan önska sig. Du är den första jag går till om jag är glad, ledsen, arg, sårad, besviken, lycklig, förbannad eller upprörd över något, för jag vet att du alltid kommer finnas där för mig precis så som jag finns där för dig. Att ha dig i mitt liv betyder så otroligt mycket och om jag någon gång i livet får barn så hoppas jag att det barnet får en vän som du för det är det värdefullaste man kan få. 

Jag skulle vilja lägga ut en bild på oss när vi är riktigt små men jag tänker bespara oss och alla andra den synen, haha. Så därför lägger jag istället upp en bild som knappt är ett år gammal, dock ser jag ut som en mupp men jag tyckte att den passade ganska så bra eftersom jag är lite av en mupp när jag är med dig. Jag älskar dig hjärtat!
(Skrev samma på Facebook, haha)
 
 

Kommentarer
Postat av: •Ellies || Ellen•

Grattis till henne :D
Ställ gärna frågor i min frågestund :) KRAMISAR
http://fames.se/ellies/fragestund-stall-fragor/

Svar: Hon tackar! Gillar din design! :)
Emma Vinell

2013-08-07 @ 13:27:36
URL: http://fames.se/ellies
Postat av: Jessika

Grattis :)

Har precis gjort en ny design, kolla gärna in den!

Svar: Hon tackar! Visst det kan jag göra! :)
Emma Vinell

2013-08-07 @ 23:40:00
URL: http://byjessika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0