Solo- Iyaz

Detta är en låt som jag lyssnade på mycket förut och av någon andledning hittade jag den på en av mina gamla spellistor, så ni kan ju ta och lyssna på den om ni vill bli lite glada! Min fredag höjdes direkt till nästa nivå! (Ojojoj)
 
Livet är en dans på kaktusar
Min dag är en suuugande dag
Dagen funkar helt ok.
Ser ljuset i tunneln
Känner hur allt vänder mot det bättre 
Skaplig dag ändå
Härlig dag
Riktig jävla toppendag
It´s F*cking amazing
Finns inga ord som kan beskriva min lycka
 
Fin lista jag fixade ihop va? Haha, ska nog använda mig av den i framtiden! Nää nu ska jag försöka klättra upp frö min lista!
Lyssna nuu finingar!
Pussshej!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0