She's not me...

Hejhopp! Nu sitter jag som vanligt på tåget mot Norrköping och skolan. Är allt ifrån taggad på att komma tillbaka till skolan! Påsklovet är alldeles för kort enligt mig, är jag ensam om att tycka det?

I helgen gjorde jag inte så mycket. Jag försökte att göra mina jeans lite slitna men det lyckades inte... Hoppas jag kan föra shorts av de istället! Sen tittade jag en hel del på tv/serie/film. Kollade bland annat på Maria Wern, har sett alla men de är så bra så man kan kolla flera gånger. Det är ganska kul egentligen, jag vet ju redan vem som är mördaren så jag kan ju se allt från ett annat perspektiv.

Jag skulle pluggat med lite av varje men jag orkade verkligen inte... Jag gjorde 2 kapitel matte, som för övrigt tog sjukt lång tid... Men annars inget, jag får ta det i veckan.

Juste, jag fixade ju mina naglar med caviar eller vad det heter? Jag kallar det för konfetti ;) Jag blev faktiskt nöjd men nu under natten har jag tappat lite... Fast det kan ju bero på att jag pillat så mycket...! Haha, aja ni en bild från igår.

Det var min spännande helg! Nu ska jag byta till spårvagnen och åka till skolan!
Pussshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0