I'm back

Hejhallå det var ett tag sedan som jag bloggade! Vi har så mycket i skolan så jag varken orkar eller har tid till att blogga! Sorry... Jag fick en liten tillsägelse av Sanna så nu måste jag skärpa mig!

Sååå hur är livet nu då? Jo ganska regnigt måste jag säga... Jag trodde bara att det duggade ute så jag tog skinjackan! Det var inte jättebra.. Det var ju ett vattenfall utanför och jag hade inte tid att byta jacka :( men jag har i alla fall ett paraply och lockigt hår så det löser sig. (Om jag redan har lockigt hår behöver jag inte vara rädd för att det ska locka sig av regnet, hehe)
Är det bara jag eller känns det som att det är höst? Regnigt! Blött! Molnigt! Ja höst är det tydligen...

Nää nu ska jag äta min macka och lyssna på musik :) ville egentligen bara säga att jag kommer skärpa till mig och göra ROLIGARE inlägg som förr! Med bilder, videos osv. Nice va? Aja pussshej!
P.s. Hur söta är inte kläderna?!?! Nu vet i alla fall jag hur ja ska klä mina barn, såååå sött!

https://cdn3.cdnme.se/3574212/6-3/pic_516f82479606ee5c0c437b6d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0