Dagen

Hej bloggisen!
Idag var jag på stan med Jossan som planerat. Vi gick runt runt runt och upp och ner, för Jossan behövde en jacka och aa sen tog beslutsångesten över... Det slutade med att vi åkte till Ingelstad och köpte en jacka, yay!

Själv hittade jag inte så mycket eller jo det gjorde jag... Iallafall med min ekonomi! (Bilder nedan)

Sedan tränade vi på Friskis och jag köpte ett 10 kort för nu efter lovet börjar mitt nya liv... Mitt gamla är en desperat historia så den tar vi senare! Iallafall... Ska jag träna mer efter lovet! Kan inte vara så svårt efter som jag just nu aldrig tränar, hehe. Men det kommer säker gå bra! Gym är egentligen inte min grej för jag förstår inte maskinerna och det är ju en förutsättning... Men ska se om jag kan få med Jossan på ett pass någon dag? Det är lättare + att man får bra träning samt bra pass (man behöver inte tänka på uppvärmning, aktivitet, nedvarvning och stretching) och det är skönt!

Under kvällen har jag varit med familjen och kollat på filmen "eat pray love" med Julia Roberts, ganska bra men hon är med i sååå många filmer som är sååå mycket bättre men det var mysigt för jag fick ju glass + jag hade köpt choklad :D ops... Sen lurade jag och en kompis en annan kompis, haha! Tradition att lura henne den 1:a april! Aa det var den dagen det...!

Nu ska jag ofixa mig och mysa ner i sängen! Imorgon måste jag hjälpa mamma för Munde är sjuk och han kan alltså inte gå till dagmamman så då får jag vara stand-in... Sen ska jag plugga något och förhoppningsvis träffa Jossan- kossan, muuu! Aja vi märker, som alltid, godnatt alla fina och fula.

Nagellack från Isadora 69:-

Nagellacks konfetti från kicks 219:-

Dyrt men jag hoppas att det är värt det!

Träningsbyxor från SOC för 249:-

De är ganska tunna och det är skönt nu till vår och sommar!

Så jag såg ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0