Vart tog helgen vägen?

HEEJ!!!
Min helg har gott dööfort...! Fredag till lördag sov jag hos bästastevännen Josefine (Blogg- föresten är det jag som tagit header bilden, hihi) Först åkte vi in till Coop för att köpa lite snacks och godis. Sen åkte vi hem till henne och kollade på xfactor. GUD vad söt och cool hon Awa är!!! Skulle precis skriva att hon är så liten och har en sån stor röst, men sen kom jag på att hon bara är 2-3 år yngre än mig... haha. Efter xfactor vet jag faktiskt inte vad vi gjorde, vi typ kollade på tv till typ 00:30 eller något, sen cykla vi lite bl.a. ner till kyrkogården, creepy.. men det var ändå fin på något sätt! Det var tända ljus överallt och vi tände också ett för hennes mamma. Sen cykla vi hem igen och ofixade oss. Vi somna nog ganska så direkt, jag minns inte riktigt men sen när vi vaknade åt vi frukost och sen fota jag henne. Finaste vännen! Jag kom hem kanske 12 eller något sen städade jag lite och vi fixade upp min nya byrå. Det tog sjukt lååååångtid... sen myste vi (Familjen) ner oss i soffan framför Along came Polly... med glass såklart! Tror jag sett den innan men ändå, det var ett bra avslut på dagen. Sen städade jag lite till och kröp ner i sängen för att läsa lite bloggar. SUPER INTRESSANT LIV JAG HAR! ELLER HUR? HAHA! Nu sitter jag och lyssnar på A Thousand Years på repeat, älskar den låten just nu! Hörde den när vi var och såg Breaking Dawn super fin låt! Nu ska jag äta lite framför Williams lista, plugga.., träna och sen blir det nog solsidan :D Imorgon går jag ut i hemtjänst... Hoppas det går bra men känner mig lite nervös... Önska mig lycka till!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0