Torsdag

Hej nu sitter ja på bussen efter en ganska så tuff dag! Började med nationella prov i engelska, uppsats! Det gick sådär... Sen fortsatte det med muntliga och ja vad ska man ens säga? Vi skratta och prata svenska! Usch vill bara hem och glömma det! Men nu blir det bara bättre och bättre, har precis varit på stan med saknade Sanna. Först åt vi, gick på stan och som vanligt kan jag inte stå emot alla underbara kläder så det blev en maskara 149kr, en shorta 149kr och ett spets linne 89kr. Kommer inte ha några pengar kvar för julklappar! Förra månaden hade jag 7900kr men sen köpte jag 2 par jeans, en vinterjacka, puder och 2 sminkborstar och det kosta tillsammans 6000kr och ja... Nu har jag kanske 500kr om jag har tur! Men som Sanna alltid säger man lever bara en gång! Efter stan gick vi till hemtjänsten (andra halvan av praktiken) så nu vet jag hur dags och var jag ska vara på måndag! Ett steg i rätt riktning! Men nu när jag kommer hem ska jag byta om, gå en kort promenad, kanske dusch och sen blir ser Breaking dawn! Så jag kommer nog somna lycklig trots allt! Kommer kanske bilder sen för just nu funkar det inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0