Haha, bästa dagen!

Haha! Dagen i skolan har varit toppen! Saknar verkligen alla fina vänner, så därför tycker jag att vi ska skita i andra halvan av praktiken! Vi har skrattat, ramlat, gråtit, sjungit och skrikigt! Alltså en helt vanlig dag. Kanske inte för alla men så är det för oss! Har verkligen världens finaste vänner i klassen! När jag sluta på kunskap trodde jag att mitt liv var slut, för att alla skulle till olika gymnasium. Men nej verkligen inte! Visst saknar jag mina "kunskaps" vänner sjukt mycket men de jag har nu är också helt underbara! Just nu känner jag att jag inte vill ta studenten! Jag kan gå i skolan hela livet bara jag får göra det med samma klass! Visst hatar jag allt pluggande som typ tar livet på mig men det kan jag stå ut med, för jag har även några härliga lärare som hjälper mig så ja jag har inte mycket att klaga på.. Förutom att jag kanske valde fel linje! Skulle inte rekommenderar den till de som inte riktigt vet vad de vill, men om man vet att man verkligen älskar gamla människor och att torka bajs! Då kan ni välja vård och omsorg HAHA! Men det är bl.a. det vi gör på våra praktiker... Kanske inte det roligaste, right? Menmen snart är vi tillbaka, tar Jullov och bara har det mysigt! Precis som jag ska ha det nu. Ska ta på mig mys kläder och äta godis, mums!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/3574212/images/2012/pic_50af9396e087c32e7d4b4b9f.jpg">https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/3574212/images/2012/pic_50af9396e087c32e7d4b4b9f.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0