Tråk på jobbet

Hej, idag var det min första dag på jobbet. Jag visste att det inte skulle bli super kul men det var jätte tråkigt.. stod typ oh diska och skötte köket hela dagen, jippi! Men det blir säkert bättre med tiden när man vet lite hur man ska göra med allt och jag får trösta mig med att jag får 9000:- för det :) Innan jag åkte hem träffa jag Sanna som jobbar ett hus bort, tyvärr :( Men det var kul att ses. Sen köpte jag ett busskort, gud vilket intressant liv jag har! Åkte hem, dog, snacka med mamma och sen åkte vi faktiskt in till den lilla staden och köpte två par örhängen till mig från två hjärtan. Ett par som jag ska ha i mitt översta hål i örat, sen ett par lite finare vita pärlor med massa diamanter. Det lät fult men jag är faktiskt väldigt nöjd!

Nu blir det att vara med mamma och lite senare 7th heaven :D
http://curlyreview.files.wordpress.com/2012/01/7thheaven-season7-cast.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0