X-Factor USA

Hej igen!!! Tänkte att jag kunde blogga en snabbis innan jag ska hoppa i sängen! (Det är det minsta jag kan göra efter mitt senaste inlägg... HAHA)
 
Dagen har inte varit så speciell! Det enda vi typ gjort är att vi kolla på en film för några timmar sedan, kommer inte ihåg vad den hette men den handlade om en man med massa pingviner?! HAHA typ, poppers blabla. Den var helt okej, kanske inte något jag skulle valt om jag var själv men nu skulle ju hela familjen se så det måste ju passa mina småsyskon ;) Annars har jag mest suttit vid datorn och kollat youtube, hehe! Hitta några gryma tjejer från X-Factor USA. (Länkar tre) De sjunger helt fantastiskt! Framförallt den första Carly Rose. De andra, Beatrice Miller och Diamond White, sjunger också helt otroligt bra men jag måste säga att jag gillar Carly Rose mest efter att ha kollat på flera av deras framträdanden ;) Vet inte vad det är med mig och små tjejer med bra röster? Det kanske är det att de lever det liv jag vill leva? Men det är jag alldeles för blyg för så det kan vi stryka! ;)
 
Bli en grym sångerska
 
Nu blir det sägen med tända ljus och härlig musik! Standard för kvällarna/nätterna!
Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0