Saknar er såååååå mycket!

Herregud vad skönt det är att vara ledig! Men jag saknar alla fina vänner i skolan...! Speciellt nu när min jossankossan är i Sälen... Men hon kommer snart hem :)

Jag vill verkligen hinna träffa alla under lovet, så vi hoppas att det blir så! Men lovet är så kort och jag har många punkter på listan! Bl.a.

•Åka mycket skidor
•Se hitta Nemo i 3D B)
•Se Sune i Grekland
•Gå på mellandagarean
•Träffa vänner
•Sova
•Göra klart svenskan
•Fotodag

Det var lite! Men lovet är som sagt för kort... Men en punkt kan jag faktiskt checka av imorgon :D för jag, mina systrar och min kusin ska se på Sune i Grekland! Skitkul!!!

Nu ska jag mysa framför Maria Wern -Inte ens det förflutna, har verkligen längtat efter att få se den, så nu taggar viii! Är ett stort fan av MariaWern, så jag hoppas att det kommer fler filmer :) Kan kanske skriva en liten recension senare ikväll eller imorgon? Vi får se!

Bilder på mina fina vänner! Puss på er mina finisar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ville bara säga att din blogg är hur fin som helst och att jag hade blivit super glad om du kunde kika in på min och min kompis nya blogg. Kram ♥

2012-12-27 @ 20:43:21
URL: http://rebeccaochsannas.blogg.se
Postat av: Julia & Sofies

Hej, vilken jättefin blogg du har! Allt bra? :) Kram!

2012-12-27 @ 21:18:01
URL: http://juliasofies.blogg.se
Postat av: emmaaaaaaaaaa

åhhh saknar alla er också!!! pussssss <3

2012-12-27 @ 22:41:54
URL: http://emmaalinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0