R.I.P

Krypa ner i en renbäddad säng i ett nystädat rum med en nyduschad kropp och nymålade naglar, hihi! Den känslan! Älskar verkligen att hoppa ner i en säng som luktar gott och känns fräsch. Jag har det ändå bra om man jämför sig med andra! Jag vill skänka en tanke till de i USA...

Ibland liksom hejdar sig
tiden ett slag
och någonting alldeles
oväntat sker.
Världen förändrar sig
varje dag
men ibland blir den aldrig
densamma mer.

Att vi inte skäms över det vi klagar och gnäller över! Någon har precis förlorat en vän, mamma, pappa, syster eller bror. Medan vi gnäller över pepparkaksgubbar i lucia tåg, herregud... Vad är det för sjuk värld vi lever i? Vem kan göra något sånt?

R.I.P


Fin bild... Osminkad och ofixat hår! (Har som sagt inget att klaga på, jag och mina nära och kära lever...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0