NY Kategori

Jag har skapat en NY kategori som heter Foto och för er som äger mer än två hjärnceller redan förstår, där ligger det inlägg med mycket foton och jag kan försäkra er om att det kommer mer! :)
 
Klicka HÄÄÄR om ni vill komma direkt till kategorin :)
 
Jag har även skapat en "om mig sida" som ni kan se till vänster! På höger sida kan ni se det kungliga slottet... eller?!?! Men när jag skrev "som ni kan se till vänster" kändes det som att jag var en guide! HAHA, min humor asså! (ni kan bara ignorera den sista meningen för min deleteknapp är trasig.. Eller?!?! OMG jag gjorde det igen... HEJDÅÅÅÅ)
 
p.s har inte orkat lägga in alla inlägg med många bilder men hädanefter kommer de finnas där, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0