Min super intressanta dag!

Hejhopp! Nu sitter jag hos bästa Jossan som sitter och nördar en tv-serie ;) men det passa ju bra för då hinner jag blogga lite snabbt :)

Idag tror jag inte att det händer så mycket... Ska vara med Jossan nu ett tag men hon ska till stallet! Så då ska jag gå hem och troligen ska jag börja rensa bland mina bilder från kameran! Jag vill beställa hem massa bilder och typ "tapetsera" upp de på väggen! Fattar ni? Typ massa småfoton över hela väggen! Det skulle nog bli jättefint. Sen vill jag också beställa en almanacka med egna bilder och tavlor haha! Men jag är nästan pank så nej... Jag får ta lite i taget! Tror jag börjar med småfoton och almanackan ;) Om ni också blir sugna så hittar ni sidan HÄÄÄR och den är helt säker, om ni undrade ;)

Nääänu ska jag vara lite social med jossankossan eller Lill Babs som jag också kallar henne, haha!

Lägger upp en superfin bild! HAHA herregud det ser ut som jag typ tänker: va det någon som sa fredagsmys?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0