Min dag

Hej alla som inte är döda! :D

Min dag har varit super! Börja med att jag hade min brorsa i nästan 2 timmar, sen satt jag vid datorn och kolla runt lite, haha! Jag vet ärligt inte vad jag gjorde! Sen städade jag min toalett som jag sa att jag skulle göra i fredags men så blev det inte..! Efter det gjorde jag mig i ordning för att åka till pappas tjejs föräldrar för att julbaka! Det var jätte mysigt! Först fika vi, sen bakade vi super mycket julgodis (kommer bilder på lite) sen åt vi tacos och glass, inte samtidigt såklart!!! Efter maten gick vi ner i källaren för att kolla på svenskahjältar galan! Det är sjukt vilka människor det finns! Man får hopp för mänskligheten igen, haha! Det kom faktiskt en och en annan tår! Är ganska "gråtig" av mig ;) vi åkte hem vid typ 23 och sedan dess har jag städat! Lika bra att ha det gjort! Nu är jag 100% klar inför julen! (döö kul att läsa om mitt intressanta liv..!)


Julklappar-check
Jukbak-check
Städat-check
Gran-check                                                                                                                                  Julkänslan-check

(det ända jag ångrat lite är att jag inte gick på skolavslutningen... Den i kyrkan var frivillig men jag tror att man hade fått in den rätta julkänsan där)

Nu ska jag sova! Har precis sagt godnatt med de jag snackat med under kvällen! Snacka med en härlig tjej som jag inte snackat med så mycket tidigare! Men hon var jättegulligt så ser fram emot att snacka med henne någon mer gång ;) sovgott :D

Inlägget publicerades aldrig igårnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0