Instagram

Följ mig på instagram! @emmavinell

Lägger ut bilder på allt möjligt! Nu när det är fint ute ska jag börja fota mera igen! Jag älskar att fota på sommaren, blommor, vänner, hästar, hundar (alla djur, utom de äckliga), natur osv. Senaste tiden har jag inte fotat så mycket och det är för att jag inte gillar den sena hösten. Den tidiga hösten är fin med alla färger och så men sen när allt börjat bli brunt istället blir det varken fina bilder eller roligt att fota! Alla som är hobbyfotografer vet vad jag menar! Man får en kick av fina bilder, så utan något fint att fota blir det inga kickar, haha! Men nu när det är fint och vitt så jag känner att det är dags att ta kameran och gå ut! Ska se om jag kan fixa en fotodag med någon så kan jag lägga upp bilderna efter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0