Godnatt finingar

Godnatt på er! Nu är det dags att somna så jag hinner få min skönhetssömn! Det har blivit väldigt sena kvällar den senaste tiden... Nu är ju kl. lite över 02 liksom... Jag som brukar vara i säng innan 00 ;) men det är ju lov så man får fuska lite, bara jag vänder tillbaka det innan skolan :)

Ikväll träffade jag Jossan en kortis. Vi kolla på en film och snackade lite! Skönt att hon är hemma igen. Har saknat henne grymt mycket! Efter det halkade jag hem och spelade lite kort med mamma och Dan, jag vann :D Haha! Nu precis har jag rensat ut massamassa bilder från telefonen! Nästan alla faktiskt, men de ligger på datorn så det är lugnapuckar, men det kommer kännas tomt..! ;)

Nu vet jag faktiskt inte om jag är levande eller död så nu säger jag godnatt (för tredje gången) och sovgott! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0