Bildbomb

Sitter @tåget hem mot Katrineholm och äter nougat :D mums!

Idag har varit en konstig dag?! Vet inte riktigt var den tog vägen ;) Vi plugga lite på förmiddagen men det slutade med massa roliga bilder, ni kan ju se själva en bit ner! Sen skrev vi ett prov som inte riktigt var som vi hade förväntat oss + att jag lyckades läsa fel så jag svara superknäppt på 2 frågor, menmen. Sen hade vi svenska, men alla drog hem. Det var inte valfritt men alla hade tydligen glömt sina arbeten? O.o (haha söt gubbe!) Jag är ju dock en snäll elev ;) så jag satt kvar och jobbade(skälv!) Men det lönar ju sig till slut! Efter ett tag kom Sanna in så jag behövde inte sitta själv i slutet! Vi satt faktiskt till och med kvar i 45 minuter efter lektionens slut! Såg även min svensklärares barn, super söt blyg liten grabb! Varje gång jag ser ett gulligt barn kommer jag på att jag också vill ha barn! Men jag tror att jag väntar med det i några år ;) Sen drog vi en kortis till stan och jag kan som vanligt inte motstå alla gottigheter... Blev en julmust, en choklad och en nougat. Men det är jag värd! Jag är faktiskt ganska snäll! Ja gav precis en tjej sin vante! Hon hade tappat den. Jag hade inte snott den, eller? ;) NAE..! Nu ska jag hem och åka snöskoter(förhoppningsvis) sen blir det dusch och tv för idag tror jag inte att jag orkar plugga... Har inte så mycket nu heller! Det kan jag göra i mellandagarna ;)

Njut av bilderna..!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0