Fuck my hair

Hejhej, efter jobbet gick jag på stan med Jossan och köpte lite smink osv. till skolstat... Vill inte börja skolan men det måste jag tydligen så då vill man ju inte komma helt osminkad så man skrämmer iväg alla!! På stan träffa jag en av mina lärare och det gjorde inte saken bättre att hon sa "Nu är det inte många timmar kvar" ;). ae fy fan säger jag bara... Sen åkte jag hem och Jossan åkte till stallet. Senare ikväll ska vi ses och käka godis och kolla på "Wanderlust" den är säkert bra för det var massa kända skådisar i den så ja ;)
 
Nu tänkte jag visa lite bilder på mitt såkallade "riktiga hår" jag har nästan alltid plattat hår så de flesta blir ganska chokade när jag säjer att jag har lockigt men det är tyvärr sant.. ser ut som en pudel eller något!! :(
(för er som bry er eller vill veta så fick Jossan en ben and jerry's av mig igår ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0